Vertera je společnost, která se značně liší od ostatních na současném trhu. Jedná se o multi-level marketingovou (MLM) firmu, která byla založena v roce 2009. Své působení zahájila v Rusku a nyní má pobočky v řadě zemí po celém světě, včetně Evropy, Asie a Severní Ameriky. Společnost má více než deset let zkušeností v MLM a za tu dobu si vybudovala silnou komunitu distributorů a zákazníků.
Hodnoty a filozofie
Vertera věří v hodnoty jako je důvěra, transparentnost, integrita a vynikající služby. Jejich cílem je nejen prodávat produkty, ale také vytvářet silnou komunitu lidí, kteří se podporují a pomáhají si navzájem růst a dosahovat svých cílů. Verteriným záměrem je poskytnout lidem příležitost k osobnímu a finančnímu růstu, což je hlavní filozofií multi-level marketingových společností.
Co Vertera nabízí
Vertera nabízí širokou škálu produktů orientovaných na zdraví a wellness. Mezi jejich výrobky patří potravinové doplňky, kosmetika, přípravky pro péči o tělo a mnoho dalšího. Hlavním cílem těchto produktů je pomoci lidem žít zdravější a šťastnější život.
Kultura a komunita
Kultura ve Verterě je silně postavena na podpoře a spolupráci. Lidé, kteří se stávají součástí této společnosti, se nejenom naučí vše o produktech a jak je prodávat, ale také se stanou součástí komunity, která se navzájem podporuje a motivuje k dosažení svých cílů.
Výsledky na trhu
Vertera se během své existence stala jednou z nejrychleji rostoucích MLM společností na světě. Počet jejich distributorů a zákazníků neustále roste a společnost výrazně zvyšuje své obraty. V roce 2019 dosáhla obratu více než 100 milionů dolarů a počet jejích distributorů se pohybuje v řádu tisíců po celém světě.
Závěr
Vertera je společnost, která poskytuje lidem jedinečnou příležitost k osobnímu a finančnímu růstu. Jejich produkty a filozofie jsou zaměřeny na zlepšení kvality života lidí, a to jak z hlediska zdraví, tak finanční nezávislosti. S více než deseti lety zkušeností v MLM a silnou komunitou, která stojí za touto značkou, je Vertera skutečně odlišná od ostatních MLM společností na trhu.